הרצאות בתקשורת בינאישית

כל המרצים שלנו מחוסנים

צָמַחְנוּ, 

כל ההרצאות זמינות בכל הארץ באותם תנאים בדיוק!


להיות סבא וסבתא בעידן הפוסט מודרני (ההרצאה להורים ולהוריהם)

להיות סבא וסבתא בעידן הפוסט מודרני (ההרצאה להורים ולהוריהם)

לפני שנים רבות, בקצה היער, גרה אישה זקנה וחביבה, שערה היה לבן והיא שכבה במיטה וחיכתה לנכדתה שתגיע עם סל המצרכים. זו סבתא של כיפה אדומה. חלפו שנים ומאז, סבתא כבר מזמן יצאה מהמיטה ואפשר למצוא אותה מטיילת בעולם ועושה חיים. גם כיפה אדומה כבר לא כל כך מגיעה, היא עסוקה עם חברים במשחקי רשת.
השינוי בתוחלת החיים, באיכות החיים ובסגנון הביאו עמם שינוי בתפקיד הסבאי והסבתאי. בואו ונשמע סיפורים על התפקיד הכי משתנה בכל משפחה ומה עושים אתו כיום.
תקשורת בינאישית בעולם של טכנולוגיה ומסכים

תקשורת בינאישית בעולם של טכנולוגיה ומסכים

מתי בפעם האחרונה שוחחנו עם הילדים שלנו שיחה אמתית ועמוקה? ברוב המשפחות זה כבר לא קורה. זה לא קורה כי הילדים והמתבגרים של היום פשוט מעדיפים התכתבות על שיחה.הידעתם שמכשיר הטלפון שלנו נמצא יותר זמן מול העיניים שלנו מאשר צמוד לאוזן?הרצאה מרתקת על השפעת הטכנולוגיה על התקשורת בתוך המשפחה ומחוצה לה.
משחקי תקשורת - משחקים ולומדים | מרצים באילת

משחקי תקשורת - משחקים ולומדים | מרצים באילת

החוויה התקשורתית בין אנשים אמורה להיות חוויה מעצימה ומהנה. במקרים רבים החוויה הופכת לסיוט. הסיבה היא חוסר הכרת היכולות והכלים התקשורתיים העומדים לרשותנו.
היות ומדובר החוויה הרי שהדרך הנכונה היא להעביר את הידע בצורה חווייתית.
אנחנו מזמינים אתכם לחוויית משחקי תקשורת שמשלבת הסברים וניתוח מצבים. החוויה מעצימה ומגדילה את יכולות התקשורת של המשתתפים.
תקשורת בינאישית והפרעות קשב בעולם של מסכים- אילת

תקשורת בינאישית והפרעות קשב בעולם של מסכים- אילת

מסכים נמצאים סביבנו מאז המצאת הטלוויזיה. מאז המסך הראשון ועד היום עברו המסכים, אופן השימוש בהם ובעיקר, תדירות השימוש בהם שינוי דרסטי. לאן שנפנה, לאיפה שנלך תפגוש מסכים. מסכי מחשב, טלוויזיות, מוניטורים, לוחות פרסום, טאבלטים, סמארטפונים ועוד. ריבוי המסכים השפיע על החברה בדרכים רבות. בדברים רבים קידם אותנו אך יש דברים שלא למדנו להסתגל אליהם. במובן זה הנפגעת הגדולה היא התקשורת הבינאישית. בואו נכיר את ההפרעות שיצרו המסכים לתקשורת בין בני האדם וכיצד ניתן לתקן אותה.

אומנות העידוד - לקדם אחרים

מהי תקשורת מעודדת לעומת תקשורת מייאשת.
מה תפקידו של עידוד בחברה שבה אנו חיים, ומה תרומתו לחיינו?
נרכוש כלים פשוטים לעידוד, שיאפשרו לנו לעודד את הסובבים אותנו, ובכך ליצור אווירה של צמיחה והתפתחות, יחסים טובים ונעימים.

תקשורת זה קודם כל להקשיב.

סדנה מגבשת וחווייתית בנושא הקשבה. מיומנות ההקשבה היא מן המיומנויות הבסיסיות והחשובות ביותר בתקשורת בין-אישית. בסדנה יינתנו מספר כלים שימושיים להקשבה פעילה ופורצת דרך.
הסדנה כוללת גם הרצאה פרונטאלית וגם תרגול מעשי, אשר מתבצע בזוגות מתחלפים, וכך נוצר גיבוש בין חברי הצוות.

אסרטיביות - כל אחד צריך

סדנה שנוגעת בכל אחד ואחד מאיתנו גם אם הוא מסתיר את זאת.אסרטיביות היא : היכולת לבטא את זכויותיך, צרכיך, רצונותיך, דעותיך, תחושותיך ואמונותיך בדרכים הוגנות והולמות. זהו השביל שבו אתה בשליטה ולא האנשים סביבך דרך כנות וכבוד הדדי וללא פגיעה בזולת.
עכשיו,אחרי שאנחנ יודעים, האם אנחנו באמת אסרטיבים?

על ההבדל בין שמיעה להקשבה -

אנו מקשיבים כל הזמן לדברי הזולת. אבל האם אנו מבינים תמיד מהן כוונותיו, ומהם רצונותיו וצרכיו? ודאי שלא.
בהרבה מקרים איננו מבינים את מלוא משמעות המסר של הזולת מפני שהקשבתנו אליו אינה פעילה ואמפטית.
הקשבה פעילה ואמפטית היא תנאי הכרחי להבנה אמיתית של הזולת.
בסדנה זו נלמד מהי הקשבה פעילה ואמפטית, נלמד לזהות את חסמי ההקשבה העיקריים שלנו ונתרגל את ההקשבה במצבים הלקוחים מחיי היומיום.
ההקשבה הפעילה והאמפטית מאפשרת לנו להבין טוב יותר את הזולת, וכתוצאה מכך לשפר את היחסים הבין-אישיים שלנו.

ניהול קונפליקטים באילת

סדנא שפותחת את הראש בנושא גישות בלתי יעילות בתקשורת. הסדנא יוצרת חשיבה מעניינת ולא שיגרתית על נושא התקשורת שלנו.

תקשורת ארגונית

תפקידה של כל תקשורת מכל סוג שהוא הוא להעביר מסרים בצורה החדה והמהירה ביותר. תקשורת טובה בתוך הארגון משפרת את הביצועים שלו בצורה משמעותית.
עבור לתוכן העמוד